» کوچک کردن بازوها با لیزر لیپولیز

درمان بازو با MPX

تصویرذیل مربوط به خانمی 37 ساله است که از افتادگی پوست و چاقی بازوهایش ناراضی بود و هیچ گاه نمی توانست لباس آستین کوتاه سایز خود را پیدا کند. وی به دنبال روشی با ظرافت بیشتر و دوران نقاهت کوتاه تر و درد کمتر برای درمان بازوانش بود که با بی حسی موضعی انجام پذیر باشد. بنابراین ،برای درمان این خانم از اسمارت لایپوMPX استفاده شد . چرا که با استفاده از این دستگاه در حالت ترکیب دو طول موج ، نه تنها چربی بازوهای این خانم ذوب می شد، بلکه برخلاف روش های قدیمی ،بافتها و پوست نواحی مورد نظر سفت تر از قبل به نظرمی رسید.

در این عمل از وسایل بسیار ظریف استفاده می شود و بیمار معمولا هیچ ورم و کبودی ای احساس نمی کند. لیزر اسمارت لایپوMPX با بستن رگها مانع ایجاد کبودی و همچنین سفت تر شدن بافت ها می شود.

عمل با بی حسی موضعی ظرف 25 دقیقه انجام شد و بعد از عمل به بیمار گن های تنگ پوشانده شد تا تورم و کبودی ایجاد نشود. بعد به بیمار توصیه شد تا هنگام استراحت بازوهایش را روی بالش قرار دهد. 72 ساعت بعد  بیمار به حمام رفت. پوشیدن گن باید برای یکماه ادامه یابد.

بیمار اظهار کرد که فقط مدت 24 ساعت درد جزئی احساس می کرده و بعد از آن درد دیگری نداشته است. بعد از یک هفته که بیمار معاینه شد ،هیچ ورم و کبودی ای در ناحیه ی مورد نظر دیده نشد. عمل روز جمعه انجام شد و او توانست دوشنبه ی بعد مجددا سر کار برود.

به تصویرپایین نگاه کنید. لیزر لیپولیز برای چنین بیماری مفید واقع شد ، چرا که علاوه بر اینکه چربی های اضافه ی بازوهایش برداشته شد ، افتادگی و شلی پوستش نیز درمان گردید و این خانم توانست یک ماه بعد ازعمل ، لباس مناسب مورد نظرش را بپوشید

نحوه آشنايي با دكتر :شبکه های اجتماعی
تبلیغات اینترنتی